mandag 20. juni 2011

Løpetider som perler på en snor! :)

Ja da var Sacha oxo kommet i løpetid, hun skal parres med Teddi om ca 2 uker om alt går bra!
Dette er Sacha's siste kull, jeg synes ingen tisper bør ha mere enn 4 kull i sitt liv,nu blir hun pensjonist og kan kose seg resten av livet! :) Men siden jeg ikke har noen Sacha-barn, så skal jeg beholde en tispe fra henne denne gangen :) Vi må jo ha en arvtager en gang! :)  I dag er det overskyet og 16 grader, både jeg og hundene synes det er godt, tenkte meg ut å klippe gress nu :)
I dag har NKK motatt HD-bildene til Illu, jeg gruer meg til resultatet. Vetrinæren syntes ikke det så bra ut, så jeg frykter det verste :( Men men ,får nu bare vente å se og så bestemme seg etterpå hvis det skulle være HD...
Sommerklem fra Nord

1 kommentar:

  1. Tenk at Teddi skal bli pappa, da! Han var jo nettopp bare barnet! Men en veldig flott kar er han! Håper det ikke blir for nedslående resultater på røntginga på Illu!

    SvarSlett